Gehiago ikasteko eta izena emateko,
erregistratu zure ikastetxea ESKOLAGUNEn
Erregistratu aurretik ikas-esperientzien aurrerapena ezagutu nahi baduzu, “ikusi” sakatu
Kodea | IKAS ESPERIENTZIA | Haur Hezkuntza | Lehen Hezkuntza | DBH | Batxilergoa | Lanbide Heziketa | Unibertsitatea | |||
Lehen Zikloa | Bigarren Zikloa | Hirugarren Zikloa | Lehen Zikloa | Bigarren Zikloa | ||||||
U_01_a | KOSTA Guztion ardura | |||||||||
U_01_b | KOSTA Urdaibaiko kostaldean murgildu zaitez | |||||||||
U_01_c | KOSTA Bizitzaz betetako tokia | |||||||||
U_02_a | PADURA Beharrezko geralekua | |||||||||
U_02_b | PADURA Atseden eremu kaltebera | |||||||||
U_03_a | DENBORAN ZEHARREKO BIDAIA Iraganera begiratzen | |||||||||
U_03_b | DENBORAN ZEHARREKO BIDAIA Jasangarritasuneranzko bidaia | |||||||||
U_04_a | BIODIBERTSITATEAREN HASTAPENAK Urdaibaiko unibertso naturalak | |||||||||
U_04_b | BIODIBERTSITATEAREN HASTAPENAK Bizitzaren argazkia | |||||||||
U_05_a | BASO GELA Azter dezagun! | |||||||||
U_05_b | BASO GELA Ikasgela naturala | |||||||||
U_06 | IRAUN Zein da giltza? | |||||||||
U_07 | URDAIBAI, BIOSFERA ERRESERBA Pausuz pausu jasangarritasunerantz | |||||||||
U_08_a | EKOETXEA URDAIBAI Biodibertsitatea gara | |||||||||
U_08_b | EKOETXEA URDAIBAI Biodibertsitatea eta jasangarritasuna | |||||||||
U_09 | JASANGARRITASUNAREN BIDEAN Aldaketaren bila |
IKAS ESPERIENTZIA | ||
U_01_a KOSTA Guztion ardura | DBH 1. zikloa | |
U_01_b KOSTA Urdaibaiko kostaldean murgildu zaitez | Haur Hezkuntza | |
U_01_c KOSTA Bizitzaz betetako tokia | LH 1. zikloa LH 2. zikloa LH 3. zikloa | |
U_02_a PADURA Beharrezko geralekua | DBH 1. zikloa DBH 2. zikloa | |
U_02_b PADURA Atseden eremu kaltebera | LH 2. zikloa LH 3. zikloa | |
U_03_a DENBORAN ZEHARREKO BIDAIA Iraganera begiratzen | DBH 1. zikloa DBH 2. zikloa | |
U_03_b DENBORAN ZEHARREKO BIDAIA Jasangarritasuneranzko bidaia | LH 1. zikloa LH 2. zikloa LH 3. zikloa | |
U_04_a BIODIBERTSITATEAREN HASTAPENAK Urdaibaiko unibertso naturalak | Haur Hezkuntza | |
U_04_b BIODIBERTSITATEAREN HASTAPENAK Bizitzaren argazkia | LH 1. zikloa | |
U_05_a BASO GELA Azter dezagun! | Haur Hezkuntza | |
U_05_b BASO GELA Ikasgela naturala | LH 1. zikloa | |
U_06 IRAUN Zein da giltza? | LH 2. zikloa LH 3. zikloa | |
U_07 URDAIBAI, BIOSFERA ERRESERBA Pausuz pausu jasangarritasunerantz | DBH 1. zikloa DBH 2. zikloa | |
U_08_a EKOETXEA URDAIBAI Biodibertsitatea gara | LH 1. zikloa LH 2. zikloa LH 3. zikloa | |
U_08_b EKOETXEA URDAIBAI Biodibertsitatea eta jasangarritasuna | DBH 1. zikloa DBH 2. zikloa | |
U_09 JASANGARRITASUNAREN BIDEAN Aldaketaren bila | Batxilergoa, Lanbide-Heziketa, Unibertsitatea |
Garapen jasangarriaren eta bere kudeaketak sortzen dituen erronken garrantziaren inguruan hezitzea.
Jasangarritasunerako heziketaren arloan metodologia berritzaileak eskaintzea.
Biodibertsitatea eta Geodibertsitateari buruz sentikortzea eta ezagutzak hartzea, bai orokorrean zein lan eremuan oinarrituta.
Urdaibai Biosfera Erreserbaren ondare naturala eta kulturala ezagutzera ematea eta balioan jartzea.
Gizakiok ingurunean dugun eragina ulertzea.
Ekosistemek eskeintzen dituzten onurak (zerbitzu ekosistemikoak) ezagutu eta beraien kontserbazioaren garrantzia ulertzea.
Eskola-eremutik kanpoko harreman pertsonalak erraztea, eta aisialdiaz gozatzeko modu berriak aurkitzea.
Urdaibai: gizakia eta naturaren arteko bizikidetzaren eredu
Urdaibaik aniztasun handia dauka paisaiari eta ekologiari dagokienez, hainbat ekosistema oso ezberdin biltzen baititu: amildegiak, hondartzak, basoak, padurak, ibai-ibarrak, etab.
Inguru guzti hauen kontserbazioa bultzatu eta beraien erabilera jasangarria bideratzeko asmoz, nazioarteko hainbat babes figura ditu Urdaibaik; honako hauek dira aipagarrienak:
Lan-saioa 10:00etatik aurrera garatuko da, eta bi zati ezberdin edukiko ditu (kanpo ibilbidea eta bisita zentrora). Bi atsedenaldi egongo dira, bat hamaiketakorako eta bestea bazkaltzeko.
Oharrak
Ekoetxea Urdaibaitik, honako gomendioak eman nahi dizkizuegu, bisita egin aurretik:
Ekoetxea, Euskadiko Ingurumen Zentroen Sarea, Eusko Jaurlaritzak kudeatzen du, Ihobe sozietate publikoaren bitartez.
Kontaktua eta nola heldu